2010. június 22., kedd

2: A hatodik héten

2010 Március 25.

Sajnos megálltak a fejlődésben (látszólag) és néhány növény elfáradt és lekonyult!


Lehet elhibázott lépés volt a magokhoz mellékelt leírás alapján 1:1 arányú föld homok keverékbe ültetni, de az életerős növényeket elnézve lehet mégse. A tőzeg cserepes növesztés, nekem nem jött, állandóan penészszerű képződménnyel van tele, legjközelebb műanyag poharas verziót fogom alkalmazni.

Remélem az életerős egyedek a gyökereik növelése miatt nem nőnek :)

Keresgéltem a neten a hasonló témájú blogokat és rábukkantam KAI blogjára capsaicin , ahol kaptam tanácsokat a hogyan továbbra....


Ebben az időszakban átlag 20 °C körül volt a hőmérséklet, ahol a paprikák fejlődhettek. Így megfogadtam a tanácsát és melegebb helyre szállítottam és így több fény is jutott nekik.

































2010 Március 27.

Ezen a napon átültettem az össze palántát, már nagyon szükségük volt rá. Nyugati oldalra tettem az ablakpárkányba.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése