2010. június 27., vasárnap

8: Első termések


2010.06.27



Úgy döntöttem, hogy leveszem a 2 termést a növényekről. Már nem nagyon fejlődnek, se a termések, se a növények.




A jalapeno termése a homogén sötét zöld színét, felváltotta egy még sötétebb szín és elkezdett kicsit ráncosodni is! Nem tudom még, hogy mikor van az az idő amikor már le lehet szedni a termést. A termés kb. 5,5 cm hosszú. Ami beleesik a wikipediában leírt várható termés méretbe.






A purple jalapeno termés se fejlődött már az utóbbi héten és ez is el kezdett ráncosodni. Remélem most, hogy már leszedtem a termést, a többi terméskezdeményre fog koncentrálni a növény.



A nem túl kedvező időjárás is befolyásolhatta, hogy mostanában nem nagyon fejlődnek. Jó lenne néhány hét nagyon meleg napos idő, hogy lássam arra miként reagálnak a növények. Mennyivel fejlődnének gyorsabban.
UI: Csodálatos lakomát csaptunk a 2 termésből :) Csináltam belőle Jalapeno poppers-t.


4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. ezt a poppers-t ki kell próbálni
    tommirra

    VálaszTörlés
  3. zöld jalapenót ültettem virágzás után ledobálta a virágokat de szárastól, ez rendjén van. Én úgy tudom abból lenne a termés nem?
    Valakinek van tippje irjon. Köszönöm
    ÁKOS

    VálaszTörlés