2010. június 29., kedd

9: Csili Race

2010.06.29

Új versenyzők jelentek meg a gyűjteményemben. Hat fajta , fajtánként 2-2 mag. Azonos körülmények, egy cél......... melyik hoz először termést :)

A nyertes az lesz amelyiknek először lesz 1 cm-es termése. A győztes fajta magjából odaajándékozok néhány darabot!

A kivonatos leírást a "Fejlődés történet"-re kattintva olvashatjátok majd.

A versenyzők a "Piszkosan erős 12"

Csapatok:

Ancho Mulato: Mexikói csapat ; versenyzők: Hármaska, Négyeske
Big Jim: Új Mexikói csapat ; versenyzők: Kilenceske, Tizeske
Fatalii: Közép Afrikai (egyes források szerint karibi) csapat ; versenyzők: Tizenegyeske, Tizenketteske
Pepperoncini: Olasz csapat ; versenyzők: Egyeske, Ketteske
Scotch Bonnet: Jamaikai csapat ; versenyzők: Ötöske, Hatoska
Tabasco: Amerikai csapat ; versenyzők: Heteske, Nyolcaska

1. Szabadedzés: 2010.06.21-én lettek elültetve. Minden mag 1-1 műanyag pohárba került, aminek az alját kilyukasztottam pár helyen. A föld az Auchanban kapható általános virágföld volt. A magokat nem túl mélyen ültettem el. Nem fedtem le fóliával, azt hiszem elég meleg az idő, hogy ne kelljen, meg nem is jött be az első alkalommal. Elméletileg 2-4 hét szükséges a növények kibújásához.

Szabadedzés eredménye nagyon szoros volt, szinte megjósolhatatlan, hogy ki indulhat majd a pole pozícióból! A csapatok rengeteg pénz öltek biomechanikus versenygépeikbe, aminek bonyolultságával nem sok minden tud vetekedni.

A gépezetek 2 mikroliteres vízhajtású szívómotorok, amik 1 CE (csili erősek) :) a maximális tapadást a sok gyökér garantálja.


2. Szabadedzés: 2010.06.25-én nem túl sok vízzel meglocsoltam a napi átlaghőmérséklet a házban eddig kedvező a növények számára. ~22-24 °C


2010.06.29-én Kedves nézőink az időmérőről jelentkezem szakkommentátor társan P.lik "Mindent jobban tudok és ne mondjál már hülyeségeket itt mellettem" Laci, ahol soha sem tapasztalt izgalmak közepett megszületett a rajtsorrend....

Egy aranyköpés:

Időmérőn: és Webber már biztos csak az 5. lesz... és már jön is a célegyeneshez... nézzük csak... 0,132 ezred? Micsoda?! Hujujuujj, ez igen!

1. sor: Egyeske
_____________Kilenceske

2. sor: Hármaska
_____________Tizenketteske

3. sor: Nyolcaska
_____________Heteske

4. sor: Tizeske
_____________Ketteske

5. sor: Négyeske
_____________Tizenegyeske

6. sor: Hatoska
_____________Ötöske


A futamot élőben követhetik a blogon............---->


Egy-két mosolyfakasztó:


Bemegy a Forma-1 versenyző a McDonalds-ba. - Mit kér uram? McRoyal-t? McChiken-t? - McLaren-t!


Hogy hívják az ördögi sofőrt? - Démon Hill.

3 megjegyzés:

  1. kicsit szokatlan ez a nyári verseny de hajrá.
    lehet fogadni?
    a tippem a jamaikaiaké. :D
    tommirra

    VálaszTörlés
  2. Miért szokatlan? :)
    Így talán őszre még termés is lesz :)

    A tipped eltárolva :D

    Most már csak 1 fogadó irodát kell nyitnom :)

    VálaszTörlés
  3. zöld jalapenót ültettem virágzás után ledobálta a virágokat de szárastól, ez rendjén van. Én úgy tudom abból lenne a termés nem?
    Valakinek van tippje irjon. Köszönöm
    ÁKOS

    VálaszTörlés